sobota, 23 maja 2009

Słowem wstępu..


Świat jest piękny i niezmierzony!

Zdaję sobie sprawę, iż nigdy nie dotrę nawet w 10% do tych wszystkich zakątków, które pragnęłabym zobaczyć - chyba, że spakuję za moment plecak i wyruszę w podróż dookoła świata, która trwać będzie nieprzerwanie przez lat kilkadziesiąt : )
Niestety tego zrobić nie mogę - nie w tej chwili.. jednak podróż moja trwa nieustannie z mniejszymi lub większymi przystankami na kontemplację zwykłej codzienności..
Wiem, że podróżników z prawdziwego zdarzenia na świecie jest wielu - a ja przy nich zaledwie raczkującym niemowlakiem jestem. Tym niemniej każda podróż, którą odbywam jest moją upragnioną i wyczekiwaną!

Są to moje podróże, emocje i refleksje rodzące się pod ich wpływem - zapisane w kadrze, czasem na kartce papieru, ale przede wszystkim w sercu!


Zapraszam serdecznie w podróż wirtualną do miejsc, które już odwiedziłam i mam nadzieję niebawem odwiedzę - i choć z Damianem, moim mężem, prowadzimy galerię zdjęć z podróży naszych (od dawna jednak zaległości mamy straszne!), to jednak tutaj pragnę prowadzić, swego rodzaju dziennik, zapisywać myśli, spostrzeżenia i migawki z miejsc, do których docieramy..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz